Hoeveel kauwgom is gevaarlijk voor je gezondheid?

(Heb er inmiddels 17 ingeslikt. Als het er niet meer zijn.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kauwgom is niet gevaarlijk voor je gezondheid, de hoeveelheid maakt niet zoveel uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Kauwen erop niet, hoewel je een laxerende hoeveelheid zoetstof binnen kunt krijgen als je suikervrije kauwgum neemt. Maar ze in je maag krijgen?
Amadea
9 jaar geleden
Hij heeft er al minstens 17 ingeslikt. De kans op constipatie en acute buikklachten lijkt mij er dan toch wel redelijk in te zitten.
Kauwgom is slecht voor je lichaam, voor je kaak(spieren en je maag en darmen kunnen flink van slag zijn. Voor meer info zie: bron