hoe kan ik niet afvallen tijdens de ramadan? (vasten)

volgende week gaan we beginnen met vasten
ik ben iemand die heel snel kan afvallen en aan komen ook kan bij komen nou staat er hoe ik niet kan afvallen maar ik wil ook gelijkertijd niet gaan aankomen :)

we eten zo ongeveer om 22:00
en dan mag je volgens mij tot zonsopgang alles eten

kan ik tips krijgen waardoor ik toch op mijn zelfde kilo blijf

ik eet nu van alles en ik merk dat ik snel afval
en het jammere van dit is dat mij gezicht dunner wordt dan mijn lichaam..

alvast bedankt ! :))

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
Veel succes alvast, begint volgende week toch?

Antwoorden (1)

Ha Bernacetine,

ik ken veel mensen die tijdens de Ramadan afvallen en veel die zelfs aankomen. Het heeft naar mijn idee te maken met het kunnen verplaatsen van je eettijden. Wanneer je na de soep een volledige maaltijd eet en voor zonsopgang nogmaals een volledige maaltijd neemt, kan het zeker lukken het om op gewicht te blijven. Maar niet iedereen krijgt dat voor elkaar. Mij zou dat in elk geval niet lukken...
Aankomen doe je wanneer je erg veel meer zoetigheid en vettigheid eet dan anders tijdens de twee maaltijden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ten eerste bedankt voor je antwoord :) ik ga echt mijn best doen.. ik zie ook namelijk wat jij ziet en weetje waar ik ook de pech van heb
ik ben turks :D allemaal vet..