Kun je slaapproblemen krijgen van het drinken van fruit dat in de blender is gemalen en een tijdje in de koelkast heeft gestaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Daar is geen enkel aanleiding voor,tenzij je er maaglast van krijgt.
fremar
10 jaar geleden
Sap wat enige tijd staat kan alcoholisch worden. Daar slaap je minder goed van. Maar of er voldoende alcohol in die sap is ontstaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het sap en eventuele slaapproblemen hebben weinig met elkaar te maken.
Het is wel zo dat vitamine C ( uit het sap ) je mogelijk wat wakkerder maakt. Net als koffie (cafeïne) dat bij sommige mensen doet. Maar als het sap al wat langer staat zit er eigenlijk niet zo veel vitamine C meer in, ben ik bang. Dus mijn antwoord is "nee" , slaapproblemen komen niet door het sap.