Wat zijn deze horizontale (roodkleurige) vlekken op mijn buik?

Ik heb 2 horizontale roodkleurige relatief dikke streep vlekjes op mijn buik, wat is dit en hoe komt dat?

Toegevoegd na 5 minuten:
P.S.: ze zijn beter zichtbaar als je er met blote ogen naar kijkt, op de foto zijn ze niet zo helder...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15K
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je dit gelijk in de ochtend al als je opstaat?
of alleen aan het einde van de dag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb deze al 6 maanden, constant...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb dit ook al een tijdje en wil ook graag weten wat het is :(

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk vallen die in een huidplooi als je zit en daar kun je dit soort strepen van krijgen, vooral bij deze warmte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plusje. ik heb dit ook als ik voorover gebogen zit te werken en inderdaad zeker met dit weer. na een tijdje rechtop staan zullen/moeten ze gewoon weer verdwijnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of het ook werkelijk goed is weet alleen de vraagsteller door op verschillende manieren te gaan zitten en bukken en kijken hoe de huid valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb deze al 6 maanden...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als je bukt of zit zitten die strepen niet in een huidplooi?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pelle, ja inderdaad, goed gezien!!! Hahaha :) Die zitten inderdaad in de huidplooien als ik me buk, maar is dit een tijdelijk iets of gaat dat weer weg na een tijdje? P.S.: heeft dit een specifieke naam in de geneeskunde?