Is deze eiwitpoeder te gebruiken om de dagelijkse hoeveelheid die je nodig hebt binnen te krijgen? (zie foto)

Protiplus van Modifast.

Dus als je het niet(of niet genoeg)via je voeding binnen krijgt.
Is dat een goeie vervanging?
Ik heb het besteld en krijg het morgen,dan wil ik ermee beginnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik ben van mening dat het consumeren van gewone voedingsmiddelen gezonder is dan die te vervangen door poeders en pillen. En als ik dan lees dat bovenstaand spul verkocht wordt als "afslankeiwit" dan ben ik ervan overtuigd dat het slecht voor jou is. Jammer dat je het al gekocht hebt, zonde van de aanschafkosten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het niet gebruiken als afslankproduct maar als aanvulling.
Andere eiwitpoeders worden vooral gebruikt bij krachttraining en die zijn heel calorierijk,dat is voor mij echt teveel.
Ik mag zelf nog helemaal niks doen aan sport of fitness,dus zoiets extra's is voor mij een stapje vooruit.
Ik heb trouwens ook heel erg haaruitval gehad door eiwit en vitamine B tekort dus slecht kan het nooit zijn.
Amadea
10 jaar geleden
Wat ik bedoel is dat je beter kwark, yoghurt, melk, eieren, noten, sojaproducten, vlees, vis, en gevogelte kunt eten om eiwitten binnen te krijgen. Geen poeders!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is dus niet zo makkelijk met een eetstoornis,ik heb al zoveel moeite om me aan het opbouwschema van de diëtiste te houden.
Vlees eet ik als vegetariër sowieso niet dus moet ik toch wel proberen een eiwitvervanger te vinden.
Poeders hoeven echt niet slecht te zijn hoor,veel sporters gebruiken het er ook bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij zijn de eiwit poeders van Afslank merken calorie rijker dan die voor kracht training. Ik zou gewoon die kracht eiwitpoeders nemen. Mengen met melk. En klaar.
Amadea
10 jaar geleden
@Laurena: ja, die gebruiken het er BIJ - dus niet in plaats van! Ga je ontbijten met een kom kwark (met muesli) en doe je daar een schepje van het poeder bij dan is dat een uitstekende oplossing.
Ritsuka
10 jaar geleden
Deze bevat volgens mij best veel zoetstoffen en chemische toevoegingen.
Ik ben zelf tevreden over Royal Greens Whey, dat is puur eiwit zonder toevoegingen. Geen smaak, dus je kunt het overal door doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt iedereen voor de reactie's
Maar ik had het al besteld en betaald en het is zonet bezorgd.
Het was €30 met verzendkosten dus het zou zonde zijn het niet te gebruiken.
Het kan nooit slecht zijn voor mij als ik zo in ieder geval dagelijks eiwitten binnen krijg lijkt me,ik hoop dat het voldoende is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ritsuka
Hier zit ook geen smaak aan en het kan ook overal doorheen.
En hier zitten maar 46 calorieën(= 10 gram eiwit)in per portie,in die andere eiwitpoeders zit meer.
Dat is voor mij al een hele stap,maar ik denk wel een goeie.
Zoetstoffen gebruik ik toch wel en chemische toevoegingen en dat soort dingen zitten bijna overal in,als ik daar ook nog op moet gaan letten eet ik straks nog minder en dat wil ik zelf ook niet.
Er staan trouwens geen E-nummers op,dat miss valt het wel mee met die chemische toevoegingen Hoeveel gram eiwit zou ik nou per dag moeten nemen,weet jij dat?
Ritsuka
10 jaar geleden
meestal word aangeraden minstens 1 gram eiwit per kg lichaamsgewicht, maar bij jou moeten ook je spieren herstellen, dus ik gok eerder iets van 2 gram. Probeer het gewoon, het is goed dat je er aan wilt werken, spierherstel is belangrijk.

Antwoorden (1)

Modifast producten zijn afdoende voor een aanvulling
let wel, aanvulling en geen vervanging
Er zijn ook wel andere producten of merken.
Maar wat je daar hebt is goed genoeg en zeker geen onbekende ;-)