Hoe kan het dat je veel afvalt en snel honger krijgt na het eten?

Mijn vriendin is de laatste tijd veel afgevallen terwijl ze veel eet. Na een goede avondmaaltijd krijgt ze na een uur weer honger. Kan iemand misschien een idee geven wat het is of is het normaal bij tieners?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
wat eet ze dan op een dag?
sommige mensen zeggen dat ze heel veel eten, en dan is het maar 4 boterhammen en avondeten (niet echt veel)

Het beste antwoord

Ze is in de puberteit, dan kan dit zeker.
Dan is je lichaam aan het groeien en ontwikkelen, en heb je veel meer voeding nodig dan de meeste mensen denken.
Dus ze moet zorgen dat ze meer eet, meer boterhammen, eiwitten en dergelijke.
Wat eet ze bij de avondmaaltijd? als het vlees, groente en aardappelen is, zou een normale portie moeten vullen lijkt mij.
In de avond vind ik iets als griekse of bulgaarse yoghurt (met eventueel noten en honing) lekker, dit is een combinatie van eiwitten en vetten en vult lang.

Haar lichaam geeft aan meer energie nodig te hebben, dus moet ze blijkbaar meer eten hebben.
Ritsuka