hoeveel kilo val ik af als ik een week lang alleen van salades leef en water drink?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.5K
Amadea
10 jaar geleden
Dat is niet te beantwoorden zonder nadere gegevens. Wat voor salades? En hoeveel beweeg jij? Als jij alleen maar op bed ligt is het in principe mogelijk dat je helemaal niets afvalt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Niet doen, dit is niet gezond hoor.
Dan eet je veel te eenzijdig.
Amadea
10 jaar geleden
Hoeft niet, als het maaltijdsalades zijn met bijvoorbeeld tonijn, kaas, pasta, diverse groenten, ei.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je valt misschien snel af, maar het gewicht komt er net zo hard weer bij, plus wat extra.
Gewoon zorgen dat je gezond eet, niet hele voedselgroepen weglaten, beetje op je porties letten, water drinken etc.
Vaak scheelt het al 2 kilo als je mindert met koekjes en chips en dit vervangt door gezondere snacks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als k alleen maar water drink en ice tea groene tee, dingen zoals chips en snoep eet k nooit! Maar echt van salades met tonijn en kip enzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik beweeg heel veel want k loop eigenlijk een hele dag door en ben steeds bezig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Salades met tonijn en kip enzo..............
die hebben vaak hartstikke veel calorieën.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ice tea groene thee = 7 gram suiker per 100ml (suikerwater dus, beter niet drinken) Salades met tonijn en kip is prima als je het zelfs maakt, kant en klaar is soms minder goed.
Ritsuka
10 jaar geleden
Sla met kip, maar dan kom je nog allerlei dimgen tekort.
Je loopt en beweegt de hele dag, dan heb je energie nodig.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt allerlei vitamines en mineralen nodig, als je zo gaat eten krijg je alleen water met een beetje eiwitten en koolhydraten binnen (van de kip/tonijn).
Dan heb je te weinig energie en voedingsstoffen voor je dagelijkse activiteiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult vooral vocht afvallen en daarna gaat je lichaam in de spaarstand, ga je na die week weer gewoon eten heb je kans dat je over drie weken zelfs zwaarder bent.

Het beste antwoord

Je kunt met verschillende (crash) diëten best snel veel afvallen maar dat hangt natuurlijk van de persoon, maar ook van je discipline af. Of het gezond is om heel snel heel veel af te vallen? Mij heeft het ziekenhuis dieet goed geholpen, maar je moet dit niet te lang achter elkaar doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is niet te zeggen zo. Als je heel veel salades eet met dressing etc. en geen calorieën verbruikt, ga je zelfs aankomen. Als je heel weinig en kale salades eet en veel calorieën verbruikt, houd je het zelfs geen week vol.
10 jaar geleden
Hoeveel kilo val jij af, als..............

en daar is geen zinnig antwoord op te geven.

Dat hangt niet alleen af van wat jij onder een salade verstaat......
en wat je daar allemaal in doet.....
en hoeveel van die salades je dan eet....
en hoe vaak jij salades eet...........(drie keer per dag of alleen als avondeten).
... dus hoeveel Kcal je op een dag binnen krijgt.

Maar het hangt ook af van jouw als persoon.
Hoe snel is je stofwisseling
wat doe je allemaal op een dag...
....dus hoeveel Kcal je op een dag verbrandt.

Het kan best zijn dat je 3kg afvalt.
Dan zit het er dik in dat die 3 kg een week later er weer aanzit, als je weer "normaal" gaat eten.

Het kan ook best zijn dat je helemaal niks afvalt, dat je lichaam op
spaarstand gaat. En dat je dan in de week daarna juist een kg. bij komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou het lijkt me niet verstandig om op deze manier af te vallen, wel kun je een vastendag nemen, met fruit en sla en veel drinken, is goed voor de stofwisseling! maar afvallen doe je door meer te bewegen, en weinig te snoepen, en normaal te eten.