Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan aangeschoten raken van drank met suiker bv sinas. Is het mogelijk dat mijn lichaam de suiker omzet in alcohol?

Ik begin dan ook vaak met dubbele tong te praten. Ik ben dan 'gezellig aangeschoten'.
Ik verdraag geen alcohol (wordt ik depressief en suicidaal van).
En het effect is afhankelijk van vermoeidheid.
Ik heb Myasthenia gravis, kan het hiermee te maken hebben?
Zou een blaastest dan een alcoholpercentage laten zien???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik denk dat je dit echt met de huisarts moet bespreken. niet om je ongerust te maken maar dit is wel een van de symptomen dat de ziekte de kop weer opsteekt. slissend praten/als of je aangeschoten bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor zover ik geleerd heb wel. het lijkt mij verstandig dat je je precies door je behandelend arts laat uitleggen wat deze ziekte inhoud. verder kun je kijken of er een forum is van lotgenoten; ook heel leerzaam.

Andere antwoorden (2)

Nee, het is niet mogelijk dat je daarvan aangeschoten wordt.
Wat wel zou kunnen, is dat je druk wordt van suikers.
Bijvoorbeeld worden sommige mensen ook hyper van Redbull, dat komt door het hoge suikergehalte.
En als je een blaastest zou doen, zal die ook geen alcoholpercentage aangeven; je hebt namelijk geen alcohol gedronken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet mogelijk,
alcohol wordt verkregen door vergisting van suikerhoudende vloeistoffen.
misschien dat je niet goed tegen suiker kunt... ik zou even naar de dokter gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding