Wat is de meest gezonde zoetstof?

Waar zitten de meeste voedingsstoffen in? Welke zoetstof is de minst slechte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Zoetstof bevat geen voedingsstoffen.
Je kunt beter werken aan een gezondere levensstijl waarbij je de totale inname van suiker vermindert. Natuurlijke producten vervangen door chemische zoetstoffen is naar mijn mening niet zo'n goed idee.

Het beste antwoord

Stevia is inderdaad een gezonde zoetstof, maar enigzins bitter.
Er is nog een natuurlijk alternatief, zonder calorieen en beinvloeding van je bloedsuikerspiegel..
Het heet Sukrin..
Ik heb er al een appeltaart meegemaakt en het was erg lekker