Waar kan ik broccoli kiemen kopen???

Beste mensen,

weet iemand soms waar ik broccoli kiemen kan kopen???

Ik vind het namelijk nergens :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.6K

Het beste antwoord

4 weken terug heb ik broccosprouts of cress gekocht bij groenrijk. te koop in losse zaai zakje en kant en klare zaaipakketjes om kado te geven heel leuk en erg lekker n supergezond vol met anti oxidanten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in België, hebben ze dat hier ook?

Andere antwoorden (2)

Ik heb jaren geleden allerlei zakjes met groentekiemen van het merk "knip en eet"bij groenrijk gekocht. En ook een keer bij een particulier tuincentrum. Dus probeer de grote tuincentra
11 jaar geleden
Je vindt ze in (bijna) elke biologische supermarkt. Denk aan een ekoplaza. Dat zijn de kant en klare, (broccoli sprouts), ligt in het koelvak tussen de tauge en andere kiemen. Zwart doosje met plastic eromheen.

Zelf heb ik altijd een bakje met zaadjes (te koop bij veel zaden en plantenwinkels), en ze zijn net zo makkelijk als tuinkers: zaadjes op toiletpapier, goed vochtig houden en binnen een week heb jij je kiemen.