Wat is het beste eten dat je warm houdt?

Wat voor eten is het beste als je warm wilt blijven.
Dus als er bijvoorbeeld deuren openstaat harde wind en je wilt warm blijven.
Iemand idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt mij slimmer de warmte door kleding en bewegen vast te houden. Trek een fleecevest aan en ga touwtje springen!

Het beste antwoord

Alles wat flink heet kan worden gemaakt b.v. stampot of hete koffie.
Zorg dat je ook erop gekleed bent.
Zorg dat er geen wind door kan bij je voeten dus sokken over de lange broek. lange mouwen en misschien wel een sjaal om je nek.
Heet voedsel zoals goede calorie rijke tomatensoep.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Warme soep !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
erwtensoep die 'staat' in je maag !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eten met veel sambal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel toevallig sprak ik vorige week iemand uit rusland en die zei dat vette spek goed tegen de kou werkt. Als er iemand verstand heeft van "warm blijven" zijn het de russen wel ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goed gevulde en stevige soep. Zoals erwtensoep en goulash soep. Ook maaltijdsoepen zijn goede warmhouders