Is puur water gezonder dan normaal water? Dus water zonder kalk, zonder zuurstof, zonder wat dan ook..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Neen,mineralen etc. zijn gezond in water voor de mens.
Puur watter=gedemineraliseerd water wat ze ook gebruiken om te strijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Water is in het algemeen gezond. Je gaat geen jaar langer leven als je kalkwater drinkt of gedistilleerd water (water zonder iets in). Kalk doet ook zyn functie voor het lichaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder zuurstof in je water heb je waterstof. Dat lijkt me minder gezond dan water met zuurstof, nogal licht ontvlambaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Jakobus, water bestaat uit zuurstof en waterstof. Daarnaast heb je opgelost zuurstof in water. Dat opgeloste kan er wel uit, dan blijft het water gewoon water.
Nee echt puur water is ongezonder dan kraanwater of bronwater. Mensen hebben mineralen en andere stoffen nodig om te overleven, water is een belangrijke bron van die stoffen. Puur water heeft die stoffen niet dus moet je extra tabletten innemen om een tekort te voorkomen.