Nee je slankt niet af van groene thee.

Als je voor de rest niets aan je eetpatroon of je beweegpatroon doet, zal het drinken van zelfs een liter groene thee per dag echt niets doen.

Je moet groene thee zien als een hulpje tijdens het afvallen.
Wanneer je in het algemeen gezonder eet en meer sport kan het de vetverbranding stimuleren waardoor je sneller zult afvallen.

Lees hier een paar feiten over groene thee,
http://www.sochicken.nl/lichaam/afvallen_met_groene_thee_7_feiten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niets is gezond als je het veel te veel gebruikt, maar of 1 liter thee beter is dan 1 liter cola: Ja. Cola bevat veel meer calorieën en suikers.

Als je nu elke dag alleen maar cola drinkt, en stapt over op (groene) thee (zonder suiker dan wel!). Zul je wel wat afvallen, tenzij je iets anders in je eetpatroon ook verandert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve cola-light.Daar zit geen suiker en maar 1 calorie per glas in.
Schijnt trouwens dat je van die thee echt wel afvalt hoor.
Maar je moet ook je voedingspatroon wijzigen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
water is 0 calorie (afgerond), thee dus ook. Alleen thee val je niet van af volgens mij. Als je niets verandert aan je eetpatroon en elke dag een halve liter thee erbovenop gaat drinken zul je denk ik niet afvallen. Echter als je calorie-rijke dranken vervangt door thee zul je wel afvallen.