Kan iemand afvallen met 5 dagen gewoon gezond eten ,en 2 dagen alleen maar fruit en groenten ?

Toegevoegd na 6 dagen:
Met gewoon gezond eten is nog niemand afgevallen ,want je kan met gezond eten ook te veel calorieen binnenkrijgen . Ik heb een verbruik van 2000 kal ,en als ik dat opeet kom ik niet bij of val ik niet af ,maar eet ik daar nog dagelijks een appel en een peer bij ,dan zal ik op termijn bijkomen . Vandaar de vraag om die 2 fruitdagen in te lassen ,maar ik zou evengoed 2 eiwitdagen kunnen inlassen ,en bij het ene zowel als het andere ,zal ik gezond blijven want als je 5 dagen gevarieerd en afwisselend eet heb je geen tekorten ,je zou zelfs zonder schade 2 vastendagen kunnen inlassen ,met alleen maar water en koffie drinken in voldoende mate ! dus begrijp ik de antwoorden tot nu toe niet ,ze waren geen antwoord op de vraag !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je valt af als je minder calorieen nuttigt dan dat je verbrandt. Op welke manier je dit doet, doet er verder niet toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er inderdaad om dat je gewoon niet meer eet dan je nodig hebt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Maar het moeten wel voedzame stoffen zijn, geen loze calorieen als in junkfood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt voor het afvallen niet uit. Zie nieuwsbericht:
http://nos.nl/artikel/197023-afvallen-met-snoepdieet-mogelijk.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord klopt niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, brand los..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je afvalt doet er wel degelijk toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je afvalt doet er wel degelijk toe.
Het kan wel, mits je je groentes en fruit zorgvuldig uitzoekt. Verstandig is het niet.
Beter is het om 7 dagen per week gezond te eten en flink te bewegen, dan krijg je èn alle voedingsstoffen binnen die je nodig hebt, je zet je lijf niet in de noodstand waardoor alles dat je eet zeer effectief gebruikt wordt en je valt toch af als dat nodig is.