Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doet dieetthee eigenlijk?

Ik heb gehoord dat je daar van afvalt maar wat doet ie dan? Hoe werkt dat? Hoe val daar van af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
978

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk vochtafdrijvend, je gaat dus meer naar de wc, en denkt dan dat je echt afvalt, maar het vet blijft gewoon zitten, het water raak je kwijt
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies + Mensen die zeggen dat het niets doet kletsen maar wat. Je krijgt serieus de schijterij

Andere antwoorden (5)

als je dieetthee drinkt in plaats van cola is het evident dat je minder calorieen binnenkrijgt.
als je verder niets aan je eet- en leefgewoonten verandert zul je niet afvallen door het drinken van dieetthee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dieetthee zorgt er niet voor dat je afvalt, bewegen en gezond leven zorgt ervoor dat je afvalt. Dieetthee is puur een benaming voor thee waarvan al dan niet klinisch bewezen is dat het voor een beter figuur zou zorgen. Het zorgt er niet voor dat je (gezond) afvalt, zoiets bestaat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dieetthee doet niets. Zowel groene thee en cafeïne worden in verband gebracht met afvallen. Cafeïne zou de stofwisseling versnellen, maar het kan het lichaam ook in een lopende frituurpan veranderen. We raden je daarom aan om maar geen cafeïne te nuttigen en te kiezen voor groene thee. Hier zit welliswaar ook cafeïne in, maar niet zoveel als in koffie (1/3) of normale thee. Groene thee heeft nog meer positieve effecten op je gezondheid. Vermijd de ‘speciale dieetthee soorten’, ze zijn veel te duur en je hebt een grote kans op diarree. Sommige van deze afslanktheetjes zijn zelfs geassocieerd met risico’s voor de gezondheid, inclusief de dood.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dood ga je ook van een flinke puntzak ovenfriet, dus die discussie houden we maar buiten de boot.
Een vriendin van me begon afvalthee te drinken en ging er van aan de race...
Misschien dat het werkt op laxerende basis.

Verder zegt men dat groene thee helpt bij de vetverbranding en het zuivert bovendien je lichaam. Maar ik weet niet of er groene thee in elke dieetthee zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je valt er niet van af.
Alleen je portemonnee valt er van af.

Je raakt ervan aan de diaree.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, dat vind ik een goeie! +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding