Hoeveel colorien ben je op een dag nodig als je alleen de hele dag stil staat?

Ik ben 19 jaar en 177 lang. Mijn werk is nu namelijk de hele dag bij de ingang van een hotel staan om de mensen te begroeten. Ben trouwens een meisje van 19

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daarvoor heb je 2000 kcal per dag nodig ongeveer.
12 jaar geleden
Jij hebt, net als alle andere vrouwen in Nederland, ongeveer 2000 calorieën per dag nodig. Dat is de algemene aanbevolen hoeveelheid, als je het specifieker wil bekijken moet je ook nog met het volgende rekening houden: Basale Stofwisselings Snelheid (BMR), activiteitsniveau, lichaamsgewicht, Lean Body Mass, leeftijd en geslacht.

Je kan op de onderstaande site uitrekenen hoeveel je nodig hebt.
Maar een mens is geen machine, staar je niet teveel blind op een paar cijfers. Het is over het algemeen beter om gewoon te luisteren naar je lichaam, heb je honger? Dan eet je wat, heb je geen honger, dan laat je dat.
Probeer je leven niet te laten regeren door calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Duidelijk, gewoon redelijk gezond eten, en niet zo op de getalletjes staren.