Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

2000 of ietsjes minder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2200 bij een weinig actieve levensstijl, en 2500 als je actief bent (veel sport en dergelijke).
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Rond de 2000 inderdaad.
Maar ga ze nou niet tellen, geloof me, daar wordt je niet vrolijker van. Zolang jij geen erg overgewicht hebt en een beetje gezond eet is er niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Eens een keer gekeken op die site van consumenten bond, wat een gedoe zeg als je dat bij wilt houden.
Ik let er gewoon op dat wat ik eet niet te veel suiker, zout en/of vet bevat, en lekker genieten!
1700 per dag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 2000 kilocalorieën per etmaal is gemiddeld de normale behoefte van een meisje van jouw leeftijd. Maar wat is jouw probleem of vraag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een vrouw of meisje van jou leeftijd is 2000 calorieën per dag gebruikelijk.
Als je wilt afvallen moet je zorgen dat je maar 1000 calorieën per dag inneemt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 2000 calorieen. Je kunt berekenen hoeveel je écht nodig hebt op een dag op bijvoorbeeld energiebehoefte.nl of caloriebehoefte.nl. Wil je afvallen, dan moet je maximaal 500 calorieen minder gaan eten per dag, wil je aankomen maximaal 500 calorieen meer. Dan gata het niet zo heel snel, maar wel op een gezonde manier. Tenminste, als je het uit gezonde voedingsmiddelen haalt: brood, groente, fruit, enzovoorts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de groei is het belangrijk om gezond en genoeg te eten. Beperk je niet tot de hoeveelheid calorieën die je wordt opgelegd. Probeer je lichaam aan te voelen hoeveel je moet eten.

Als je in de groei zit dan zal je caloriebehoefte rond de 2500 zitten, ben je hier al overheen dan zal dit rond de 2000 zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding