Hoe zit het met de vitaminedrankjes, krijg je daar werkelijk vitaminen mee binnen? Ik vind ze ook verdacht zoet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze bestaan uit water, geur-, kleur- en smaakstoffen en een te verwaarlozen hoeveelheid vitamines. Die drankjes hebben meer met geld te maken dat de fabrikanten jou afhandig proberen te maken dan met gezondheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vreesde ik al. Dank je wel Keesvi! ++

Andere antwoorden (2)

Er zitten altijd geur-, kleur- en smaakstoffen in om het drankje aantrekkelijker te maken, maar er zitten ook vitaminen in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat koMt doordat de meeste vitamine in die drankjes uit fruit komen en veel soorten zoet fruit bevatten vitamine, zoals aardbeien.

Toegevoegd na 14 minuten:
Zit ook een verschil in of je het bij een natuurwinkel koopt of bij de hema