Wat zou er gebeuren als ik 3 maanden lang elke dag niks meer en niks minder dan 1 grote zak chips zou eten en verder er wel water bij drink?

Een hypothetische vraag overigens. Ben niks raars van plan, gewoon nieuwsgierig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je wordt slap en futloos, je gaat slecht functioneren op je werk of op school.
Je zult snel geirriteerd raken en huidproblemen kunnen ontstaan.

Je weerstand wordt lager waardoor ziektes kunnen ontstaan.

Verder zal die chips je zo tegen gaan staan dat je gaat watertanden bij de gedachte aan gekookte aardappels met dikke jus en een mooi stuk vlees en haricot verts.

Je zult gaan ervaren hoe het voelt om misselijk te zijn van de honger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je krijgt een groot tekort aan voedingsstoffen.

Toegevoegd na 1 minuut:
chips bevat behoorlijk wat zout
je krijgt mogelijk een hoge bloeddruk

Toegevoegd na 11 minuten:
en veel tekorten op alle niveaus om gezond te blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zou niet gezond zijn,.
in chips zitten niet alle voedigsstoffen die je op een dag nodig hebt. je krijgt sowieso een teveel aan vet binnen, en waarschijnlijk te weinig calorieen
je krijgt niet alle voedigstoffen binnen, dit krijg je alleen door voldoende groente, fruit, vlees, aardappel, enz. te eten. chips is geen vervanger hiervoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou scheurbuik krijgen zoals vroeger de zeelui als ze lang onderweg waren. Dit vanwege verse groente en fruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk: vanwege "een tekort" aan verse groenten en fruit. En eigenlijk was het een tekort aan vit C
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bedoelde ik inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit toch nog 8 g vitamine C in 100 g chips. Dat is net genoeg om scheurbuik te voorkomen als je per dag een paar zakken chips eet.
een mens kan meer dan een maand zonder iets te eten doorleven, of je drie maanden haalt vraag ik me dan wel af. verder denk ik wel dat je erg lui zou worden, en dat je heel erg veel honger krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een kans dat je het overleeft. Door tekort aan eiwitten zijn wel je spieren ernstig verzwakt en de kans op hartfalen vergroot. Door gebrek aan o.a. vitamine B12 en ijzer heb je geheid bloedarmoede opgelopen waardoor je conditie nog meer verzwakt is. Door gebrek aan essentiële vetzuren en de overmaat aan koolhydraten en heb je waarschijnlijk een flinke atherosclerose, aderverkalking, opgelopen en werken je hersens niet goed.