Ik zou dan vooral water drinken, dat reinigt je lichaam.

Groetjes, Kristina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit te denken aan fruit, bananen bijvoorbeeld. En thee, voornamelijk kruidenthee. Zure en sterk gekruide producten moet je even achterwege laten. Dit is niet goed voor je maag én als je moet overgeven, doet het erg pijn en is het erg vies als deze producten er weer uit komen.

Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je het beste een dagje niets eten, zodat je maag kan rusten.
Wel af en toe wat drinken, water of een beetje cola.
Coca cola zorgt ervoor dat je toch wat suiker binnenkrijgt en het helpt ook een beetje tegen het overgeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het beste bier drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks want het komt er toch weer uit.
Nadien voorzichtig beginnen met droge beschuit,dan wat jam erop en water drinken (kleine slokjes) telkens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb gehoord dat een slok cola je van misselijkheid afhelpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cola en potato chips. Klinkt idioot maar werkt echt.

Ik hou van geen van beide dus ik hou het op water. Als het een beetje meezit verdunt het de inhoud van je protesterende maag waardoor de misselijkheid overgaat maar ook voor je slokdarm, mond- en keelholte en je gebit is een minder zure maaginhoud beter als je toch moet braken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beschuit of meelkoekjes en cola drinken helpt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd een slok cola maar ook een theelepeltje zetmeelpoeder. Dit neemt het water, zuur, op uit je maag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
warm water en warme anijsmelk komt je maag tot rust van. Wat wel daarmee gebeurt soms is dat je dan alsnog moet overgeven maar na het overgeven is er dasn wel opluchting en komt alles tot rust... je kan het zoveel drinken als je wilt dus in dat opzicht zit het wel goed... Rennie is weer een middel dat je kunt kopen en je maag tot rust brengt...

Thee van een handvol basilicum 10 minuten laten trekken, zeven en drinken wanneer de misselijkheid op zijn ergst is...

eet licht verteerbare dingen als voedsel... dingen als rijst, beschuit, kip, watercrackers, even geen dingen met zemelen of vezels of zwaar vlees... Wat vis is ook goed maar geen vette vis als zalm... eet kleine hoeveelheden... Vermijd vet voedsel...