Huismiddeltje tegen hartkloppingen en tintelende huid?

ik heb nou al zon beetje 30 uur niet geslapen, ben vrij slecht bezig met mn lichaam momenteel. Heb gister niet goed gegeten, hele dag zwaar fysiek werk gedaan en geleefd op caffeïne en nicotine. Vervolgens heb ik een overpizzatje op en vervolgens ben ik gaan drinken. Vervolgens ben ik naar een feestje geweest waar ik de hele avond voluit heb gedanst. Daar ben ik zo verschrikkelijk dom geweest een paar lijntjes speed te nemen. Nu lig ik al een uurtje of 4 wakker in mn bed met flinke hartkloppingen en extreem tintelende huid.
Als iemand enig idee heeft hoe ik me nu iets beter kan voelen, welkom!

http://www.goeievraag.nl/vraag/drugsgebruik.163136

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben me ook bewust van wat het met me doet. Ik gebruik hooguit 2x per jaar drugs, en dan goed voorbereidt en niet in combinatie met andere middelen. Nu kwam alles even helemaal verkeerd samen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het met Loenie eens, voel maar wat je gedaan hebt dan zal het de volgende keer niet 'allemaal even verkeerd samenkomen' (alsof je dat niet zelf in de hand zou hebben)

Het beste antwoord

Eet iets met knoflook, dat versterkt het hart en de bloedvaten. Eet een bordje brinta o.i.d. Haver is een natuurlijke rustgever. Ook een tekort aan magnesium kan hartkloppingen veroorzaken. Kalcium en natrium zijn belangrijke mineralen voor een goed werkende hartspier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! wat zou ik moeten eten om mijn magnesiumpeil juist te kunnen krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cacoa, volkorenbrood, meegranenbrood, noten, pinda's, roggebrood, zilvervliesrijst, ananas, spinazie en pruimen zijn voorbeelden van magnesiumrijke producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn middeltjes die enkel op lange termijn werken :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thank you my lady, ik ben gister na je reactie meteen vanalles gaan eten. Voor mn lichaam werkt het misschien pas op de lange termijn, maar op het moment hielp het me psychisch enorm, anders dan al die andere oordelende reacties hier..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thank you my lady, ik ben gister na je reactie meteen vanalles gaan eten. Voor mn lichaam werkt het misschien pas op de lange termijn, maar op het moment hielp het me psychisch enorm, anders dan al die andere oordelende reacties hier...

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je hier zelf wel de oplossing zou kunnen aandragen. Je lichaam reageert niet voor niets zo heftig.
Ervaar je "straf" van wakkerliggen en denk, tijdens die waakzame periode, eens na, waar je eigenlijk mee bezig ben.

Ik wens je een hoop wijsheid toe.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een antwoord?
Ivana
13 jaar geleden
Ja. Soms moet een mens heel goed aangepakt worden, wil hij zijn levensstijl veranderen. Luister naar je lijf, anders ben je een wrak voordat je oud bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vraagt hulp, hij vraagt niet om veroordeeld te worden.
Ik weet niet of je blowt? Maar een joint wil weleens helpen als je speed hebt gebruikt. Anders zit er niks anders op dan wachten tot het uit is gewerkt en dat kan best lang duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor: drugs met drugs bestrijden... Heeeel slim... Pfff...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja ik blow, heb er even aan zitten denken maar ik wil mijn hart momenteel liever helpen dan onderdrukken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je gebruikt maar 2 maal per jaar drugs, of is blowen geen drug?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk een softdrug(een joint) en het zorgt er wel voor dat je rustig wordt en vaak kun je er goed van slapen dus komt je lichaam ook tot rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet een flinke wandeling ook, maar ja ik ben erg anti drugs in zijn algemeen, dus kan eigenlijk geen onbevooroordeeld antwoord geven.
Maar in de reactie op de vraag stelt Stein maar 2 maal per jaar drugs te gebruiken, vandaar mijn vraag of een joint daar wel of niet bij hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik heb het dan over harddrugs, ik blow met enige regelmaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze discussie leidt nergens naartoe. Zijn hartkloppingen zullen hier zeker niet minder van worden. Integendeel.
Wat dacht je van naar de huisartsenpost gaan? En daar eerlijk zijn. Ja, je zult. Preek krijgen maar dan start je iig wel met jezelf helpen.
En eet en drink iig voldoende zodat je je lijf helpt de motor te laten lopen. Je lijf is hard aan t werk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn bijverschijnselen van de speed die je genomen hebt!

Je zal niets anders kunnen doen dan wachten tot de speed uit je bloed is.
Dit kan 48 - 72 uur duren.
Hieronder kan je vragen stellen aan mensen die er meer over weten: