Wat moet ik eten om zo snel mogelijk meer body te krijgen?

Gewoon om meer postuur te krijgen, niet vet bij te mesten.
Kan ik forser worden zonder dat ik daar voor moet trainen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb geen zin om te trainen en heb ook totaal geen behoefte aan een super gespierd lichaam, ik wil alleen wat voller worden. Wat kan ik dan het beste eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja en nee, er zijn kwaliteitsproducten in de vorm van bijna 100 % Whey-eiwit. Dit is poeder dat je mixt met melk (liefst magere).

Eiwitten voeden je spieren, maar dan moet je ze toch gebruiken ook, anders kan je net zo goed het poeder rechtstreeks in het toilet kieperen.

3 x per dag, bij het ontbijt, de middag en een uurtje voor je gaat slapen bovenop je normale gezonde maaltijden.

Pas op: Laat je niet verleiden door schreeuwerige grote emmers met teksten als 'Best weight gainer' of 'maximal gain' etcetera... die veel goedkoper zijn.
Deze producten kosten maar een derde van geconcentreerd whey-eiwit, maar zijn vooral samengesteld uit koolhydraten.

Koolhydraten geven je energie, als je die niet verbruikt word je vet. Eiwitten zijn nodig om je spieren te voeden.

Een beetje training (bvb 4x30 minuten in de week) is toch wel aangeraden.

Verwacht geen wonderen, als je per maand 1 kilo bijkomt aan spiermassa is dat op een jaar 12 kg.
Oh ja... na een tijdje kan je die shakes niet meer ruiken of zien, dan komt het aan op karakter.

Toegevoegd na 4 minuten:
Tenzij je illegaal en ongezond bezig wil zijn... dan zijn er producten die je in een maand ettelijke kilo's doen bijkomen.
Dan zitten we in de regio anabole steroïden.
Zeer af te raden, want er zijn veel neveneffecten, en voor iemand die niet wil trainen hebben ze geen enkel voordeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bedoeld om meer spieren te krijgen door alleen maar te eten heb je het helaas fout.

Voor meer spieren moet je toch echt gaan sproten. Als je eenmaal een paar maanden sport, intensief, kun je eiwitpoeder-shakes gaan eten, die zorgen ervoor dat je spieren sneller herstellen, dus sneller groeien.

Verder is het wel belangrijk om vet-Vrije producten te eten, vet is zoo veel moeilijker om eraf te krijgen dan erbij! dus laat dat zoveel mogelijk links liggen.

Ik heb nog een paar hele goeie sportschema's klaarliggen, dus als je er een wil pm je me maar.