15 jaar, 1,78 m, 66,5 kg, in 2,5 maand 20 kg afgevallen. Ik wil meer afvallen maar dat mag niet! Afvallen is een obsessie voor mij, dat wil ik niet!

Wat moet ik doen?! Ik ben 15 jaar, ben 1,78 m en weeg nu 65,6 kg(goed gewicht dus). Ik woog 2,5 maand geleden 85,4 kg. Ik ben dus bijna 20 kg afgevallen. Ik heb een vriendin in een anorexiakliniek en ik was niet van plan haar achterna te gaan dus ging toen ik nog te zwaar was naar de dietiste. Maar nu ik zo snel ben afgevallen (ik volg het dieet gewoon: ’s ochtends 2 boterhammen, tussendoor fruit, ’s middags 3 boterhammen, tussendoor fruit, ’s avonds gewoon eten, voor het naar bed gaan ontbijtkoek met melk) wil ze dat ik meer ga eten (1 boterham + 1 stuk fruit extra per dag) om een beetje te stabiliseren (ik val nog steeds snel af) maar dat wil ik niet. Als ik onder de 65 kom, gaat ze me mailen voor extra tips om meer aan te komen. Ik vind mezelf nog steeds te dik. Ik ben dagen bezig met calorieen tellen, lig nachten wakker, sla soms een stuk fruit over omdat ik toch niet gesport heb vandaag, raak in paniek als ik teveel of te vet eet, en steek dan een vinger in mijn keel (niet dagelijks). Ik wil afvallen maar dat mag dus niet meer. Ik volg toch gewoon een goed dieet? Ik eet toch genoeg? Ik wil niet meer eten dan mijn dieet, echt niet meer! Ik kan geen balans meer vinden! Er moet echt nog een paar kilo af! Maar ik wil niet liegen tegen mijn moeder en de dietiste. Wat moet ik doen? Ik wil ook geen anorexia patiënt worden, dat lijkt me zo erg! Afvallen is een obsessie voor me geworden, en dat wil ik niet! help me alsjeblieft!

Weet jij het antwoord?

/2500

' lieve mensen. ik ben nu ingelogd op een ander account,want ik kan niet op mijn eigen vragen reageren. Heel erg bedankt voor al jullie steunende reacties. Heel erg bedankt. Ik nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb al aan de dietiste gevraagd of ik meer mocht afvallen, maar dat vond ze nog geen goed idee. eerst stabiliseren, en dan heel misschien nog een kilootje eraf. Ik vind het op zich niet zo heel verschrikkelijk erg om op dit gewicht te moeten blijven, maar ik wil écht niet meer gaan eten, ik ben gewoon ZO bang dat ik daardoor gelijk heel erg ga aankomen... Ik ben vandaag ook 'ziek' thuis. Ik ben de hele tijd moe en ik heb vanochtend gewoon 2 boterhammen op, voorderest alleen een appel. Ik wil niet meer, want ik fiets niet naar school vandaag (ik beweeg vandaag dus niet, en normaal fiets ik 20 km) Ik weet niet of ik het ga vertellen.. misschien nog een paar kilootjes en dan normaal eten? dat ben ik van plan, maar ik ben bang dat ik dat niet meer kan. dat ik te ver ga... blijf ALSJEBLIEFT reageren, dat steunt me enorm! liefs. '

sorry ,maar met hetgeen jij nu eet ,kan je onmogelijk 20 kg zijn afgevallen ,op 2en een halve maand , en zeker niet met het gewicht dat je daarvoor had Moest je daarvoor 130 kg geweest zijn ,dan kon je er 15kwijt op die tijd . Meisje ,ik weet niet wat je bedoeling is van dit te schrijven ,maar waar is het in geen geval !!!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100