hoe kan ik zorgen dat ik minder ga snoepen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zorg dat je kauwgom op zak heb, of heb alleen snoep bij je dat niet zo lekker is, maar doe geen snoep kopen wat je door kan blijven aten, zoals m&ms of andere lekkere door eet snoepjes, Snoep ook nooit omdat je honger hebt, want dan ga je ook te veel snoepen En leer jezelf dat een zakchips niet op hoeft, laat een keer de helft erin zitten. Bij sommige winkels heb je van die hele goedkope spekjes, van nog geen 80 cent voor een halve kilo als ik het goed heb. daar kan je er geen tien van eten zonder ziek te worden, dan leer je het wel af. Wat sommige mensen doen maar wat ik niet adviseer is roken, het klinkt heel dom, maar sommige mensen beginnen er echt mee om af te vallen.

Tanden poetsen helpt ook al vaak om al die snoephonger te lessen.

Ze zeggen niet voor niks: 3 maaltijden en 3 tussendoortjes per dag. Zo heb je steeds een eet-moment in het vooruitzicht. Dus als je wilt snoepen, denk je: maar over 1 uur ga ik weer wat eten Dus= ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, en dan 's avonds nog een tussendoortje. Ik zou niet van die speciale tussendoor-koeken nemen, want eigenlijk is dat ook gewoon snoep. Neem fruit, yoghurt, wat groente, dat soort dingen. Ik neem bijvoorbeeld soms een klein gesneden banaan door wat kwark en dan van dat nep-suiker (aspartaam) eroverheen. Als ik de hele dag 'braaf' ben geweest, mag ik 's avonds, voor het slapen gaan, wat snoepen. Iemand anders zei ook: dan blijf je snoepen, dus daarom doe ik het voor het slapen gaan, dan hou je wel op. Dat is dan mijn laatste tussendoortje, voor de andere 2 tussendoortjes neem ik altijd fruit, kwark, groente oid. Succes, ik hoop dat het lukt!!

als je een snoepbui aan voelt komen moet je iets gaan doen bijvoorbeeld wandelen bij mijn werkt het ik ga dan bv borduren want dan kan je niet snoepen en natuurlijk niet te veel in huis halen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100