Wat vind de echte vegetarier van Vales?

Ik ben zelf niet vegetarisch maar ik maak voor mezelf wel eens vaker gerechten zonder vlees . Ik bedoel dan een blauwe kaas pasta of pasta met alleen groentes. Maar ik heb Vales weleens geprobeerd. Vond het als niet Vegetarier niet te eten. Bestaat er voor jullie wel een lekker product wat lijkt op vlees?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarom moet er nou altijd gezocht worden naar iets wat qua structuur of anderszins op vlees lijkt? Ben zelf absoluut geen vegetarier maar kan verregaand genieten van een vleesloze maaltijd. Paddestoelen, bepaalde zeewieren, groenten met een stevige bite enz. enz. Waarom probeert de voedingsindustrie nou elke keer weer producten in de markt te zetten die moeten "lijken op"?

Ik vind het ronduit smerig. Wel eet ik andere vleesvervangers van de supermarkt zelf; vegetarische balletjes of groenteburgers. Vaak zijn deze een stuk lekkerder.

Ik ken (vegetarische) mensen die het ook echt lekker vinden. Ikzelf (geen vegetariër) vind het ook niet verkeerd. Zolang er maar iets extras bij zit, zoal vales-sateschnitzel, of één van die andere smaakjes.. Naturel valt tegen. Je moet het ook niet twee keer per week eten, dan wordt het saai.. Maar zo eens 1 keer in de maand is best te doen.

Ik vind het wel lekker. Maar met eens sausje zijn veel dingen lekkerder, zelfs vlees.

Ik ben parttime vegetarier. dat houdt voor mij in dat ik maar een paar dagen in de week vlees of vis eet en de rest vegetarisch. Ik gebruik af en toe Quorn in bv de spaghetti bolognese. Voor de rest ben ik niet zo dol op vleesvervangers, ik los het liever op door paddestoelen of noten te eten.

"Echte"vegetariërs eten bonen, granen en groenten. Luilakken zo als ik eten vleesvervangers. Vleesvervangers heten geschikt te zijn voor vegetariërs, maar zijn niet speciaal voor hun gemaakt. Ik heb begrepen dat ze bedoeld zijn voor mensen die eens wat minder vlees willen eten, zonder de vleessmaak te hoeven missen. Ik vind dan ook de hamburger het allerviest. Is Vales niet van melk gemaakt? Daarmee verminder je de melkplas dus niet. Het liefst eet ik groenten, rijst , cous-cous of gierst met En Des, die neutrale stukjes, die heel goed smaak aannemen.

Ik vind Vales goed te doen! :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100