Waar koop je een notenmelkzak online in Nederland?

Je kunt ze alleen online bestellen in het buitenland en dan heb je helaas altijd een creditcard nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Hier is een site waar je met iDeal kunt betalen: http://www.superfood.nl/notenmelk-zeefzak

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik las trouwens ook eens dat een pantykousje net zo goed werkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een site gevonden: http://www.rawfoodvena.nl/noten-melk-zak
iDeal, PayPal en gewoon via de bank overmaken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima, dank je! Die zak is meteen besteld. Pantykousjes scheuren op den duur allemaal, dus ik wilde nu gewoon een echte zak! ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij werken pantykousjes prima (vooral voor sojamelk, maar ik maak ook wel eens notenmelk) maar ik gebruik ook wel eens een kwarkzak. Is een notenmelkzak anders dan een kwarkzak?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee, om eerlijk te zijn! Ik ga eens koegelen...