Hoe kan ik genoeg binnen krijgen zonder warm eten, en ik voornamelijk veganistisch eet?

Ik ben vegetarisch, daarnaast kan ik niet tegen ei, drink geen melk en lust ik ook geen kaas. ik ben niet gek op warm eten dus eet ik meestal ook 'savonds brood. als ik warm eet dan eet ik daar wel vegetarisch vlees bij, maar zoals ik al zei ben ik niet gek op warm eten en dat eet ik ook bijna niet. sojamelk drink ik wel af en toe, maar zijn er producten die vlees, vis en zuivel kunnen vervangen in een niet warme maaltijd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor de goede orde zul je toch enkele keren per week iets moeten koken. Houd je een beetje aan het onderstaande, en creeer nog andere maaltijden. Laat ook je bloed af en toe controleren en met jou huidige stijl van eten is een all vitaminetablet per dag geen overbodige luxe. Oerbrood met margarine, belegd met komkommer en tomaat, jam, tartex, pure hagelslag, aardbeien, banaan , appel of vega pindakaas. Warme maaltijd: Rijst of bami met roergebakken groente, 2 teentjes knoflook, ananas stukjes, geroosterde amandelen zonder vlies, kruiden en gebakken tofu. Gekookte aardappelen met wortelen en broccolie. Het geheel koken en stampen met een deel van het kookvocht. Eet veel groenten en twee keer per week groene groenten Maak tofu in blokjes en bak dit in olijf- of zonnebloemolie met knoflook, gebakken uien en vegan.chilisaus . Drank: sojashake. Neem een blender en doe hier sojamelk, een banaan, 2 kiwis en een appel in. en blender dit een halve minuut. Je krijgt een overhéérlijke sojamilkshake !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100