Kan ik een blok tofu verkruimelen met een vork, daarna aanbakken en als gehakt door de spaghettisaus doen?

Ik heb geen tijd meer om de tofu te laten marineren, kan ik het tofugehakt met wat kruiden aanbakken voor een smaakje?

Toegevoegd na 3 dagen:
Het lukte perfect! Het gebak op een hoog vuurtje in olijfolie gebakken en ruim satékruiden eroven. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan zeker.
En je kan ook daarna de marinade die je normaal gebruikt erdoor heen gooien. Omdat de tofu door het prakken zo klein is, en door het bakken droog en warm is, neemt het de marinade heel snel op en heeft het binnen een minuut al lang genoeg gemarineerd.
Smakelijk!

Het beste antwoord

ja hoor dat kan ,en tijdens het bakken doe je de kruiden er bij die je anders met marineren gebruik of andere wat je lekker vindt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor dat kan prima.

Dat marineren is ook maar voor de smaak en die
smaak kun je er net zo goed in aanbrengen met
kruiden.

Ik deed het altijd precies zo.