een granaatappel

Toegevoegd na 10 minuten:
De vrucht van de granaatappel is rond en heeft de grootte van een grapefruit (8 à 12 cm diameter). De vrucht is heel sappig en bevat grote cellen zoals een citrusvrucht, maar in elke cel zit een pitje van ongeveer 3 mm groot. Om de pitjes zit een soort gelei, zoals om de pitjes van een tomaat. Bovendien bevat de vrucht veel vellen. Omdat de vellen niet lekker smaken, vereist het eten van de vrucht het zorgvuldig pellen van elke cel. Bij rijpe vruchten is het vruchtvlees donkerrood. De schil is erg stevig en leerachtig. (dat is als je hem opensnijdt)

en vaak heeft het ook zo'n kroontje op de bovenkant waaraan je hem herkennen kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een granaatappel

Toegevoegd na 7 minuten:
Ja ja goed goed, ik zag niet dat iemand al had geantwoord, sorry hoor.
In het engels is het een Pomegranate :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat stond er toch al...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik dan Een Granaatappel zou doen :D
bamibal
12 jaar geleden
Altijd even refreshen voordat je antwoord geeft.