bestaan er vegetarische traditionele kerstgerechten?

ik heb de eer op me genomen om het kerstmaal te mogen maken, en ik wil dit graag vegetarisch doen, maar wel echt een kerstmaal. zijn er vegetarische kerstmaaltijden? of maaltijden die gepast zijn in deze situatie? (dus ook enigzins chic)

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet echt, ik heb onlangs een email gestuurd naar valess met de vraag of het geen goed idee zou zijn om een soort grotere burger te maken die hol is vanbinnen zodat je het kunt vullen zoals je dat normaal bij een kalkoen doet. Echter nooit geen reactie op gehad. Nu ben ik zelf aan het oefenen geweest, zoek een lekkere recept voor een vulling (smaken verschillen) en koop de schnitzels van valess, krab met de zijkant van een vork de panneerlaag weg (ik maak op die manier ook broodje hamburger). Dan een soort lasagna maken van de vulling en de valesschnitzels. Als bijgerecht lekker gevulde tomaat, zoete aardappels, diverse groentes en een zalige gebak als dessert. Kun je ook zelf maken van zoete aardappelen of wortel. Of cheesecake. ohzo lekker. Of een heerlijke ijs coupe met vruchten en slagroom en een vuurwerkdingetje erop. Gewoon een beetje creatief zijn. Je kunt het echt heel feestelijk maken. De schnitzel van valess is een hele goede basis zoals bij vleeseters kip of kalkoen is. Hetzelfde geld voor de roerbakreepjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100