Nee hoor, dat hoeft niet. Je kunt het ook onverhit eten.
Onder een link voor (koude) tofu salade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tofu, eigenlijk geperst bonenmeel kun je heel goed koud eten en smaakt dan naar verse jodenkaas, zó uit de kuip.
Maar je doet jezelf wel zwaar tekort! Ga naar Appie en koop een fles Rice-Bran olie of gewoon rijstolie en verhit het hiermee. bij deze olie moet je déksels oppassen voor net iets te zwart worden van je gerecht - maar een smaakvollere olie bestaat niet, bovendien geeft hij geen cholesterolverhoging wat zonnepittenolie en maiskiemolie helaas wél doen.
Het toppunt van culinair genot is overigens je zelfgemaakte patat in rijstolie bakken: nee niks voorbakken maar de piepersliertjes er zó ingekieperd, bruisen en na goudbruin even met patatkruiden over gestrooid: écht hemels! Heeft niemand, zoiets.