Kan je vegaburgers meenemen?

Morgen ga ik naar portugal en ik zou graag vegaburgers en andere vega dingen meenemen omdat die in portugal echt om te kotsen zijn maar dan zijn de burgers zo'n 8 uur in een koeltas in de koffer kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker als je het goed koelt. Mijn zusje is vegetarisch en neemt ze ook mee in de koelbox. Dus ja dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je goed koelt kan dit volgens mij goed in alufolie verpakken misschien wel extra dubbel verpakken en van te voren deze burgers invriezen.
Fijne reis.
12 jaar geleden
Je kunt op de site van de maatschappij waarmee je vliegt kijken voor een een lijst met verboden (ruim)bagage. In sommige landen mag je bepaalde producten niet invoeren/vervoeren m.b.t. besmettingsgevaar (volgens mij is dat bijvoorbeeld zo bij Nieuw-Zeeland die bepaalde bacteriën niet in hun land willen krijgen).

De meeste dingen die op die lijst staan zijn vaak gevaarlijke dingen als bepaalde chemische stoffen etc. Kijk maar eens.

Als het allemaal kan, zou ik die burgers misschien invriezen voor je weggaat. Zo blijven ze langer koel.

Voor de zekerheid kun je natuurlijk ook altijd nog even bellen met je vliegtuigmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit nogal riskant is. Misschien dat je dit wel kan doen met de burgers voor de eerste dag.
Er zijn een hele hoop varieteiten in de biowinkel te krijgen van "poederburgers". Als je zo een voorraad inslaat heb je het probleem niet.
Eventueel eieren?
En anders even (zo lang zal je vakantie toch niet duren) zonder burgers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ter plekke natuurlijk ook zelf een verse burger maken! gewoon wat verschillende soorten bonen door elkaar prakken met een eitje, wat meel en lekkere kruiden erdoor en wat je verder maar lekker vind. er zijn ook superveel makkelijke recepten voor te vinden. smakelijk en veel plezier daar!

bijv.: http://www.devegetarier.nl/recepten/tofoe-groenteburgers-en-ander-eiwitrijk-voedsel/eenvoudigste-peulvruchtenburger