Waar vind ik de inhoudsopgave van het boek "de dunne vegetariër"?

Ik zou eerst willen weten wat erin staat voordat ik het eventueel wil kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De inhoudsopgave heb ik niet kunnen vinden, maar wel iets anders waar je misschien wel wat aan hebt.
Op de website van de vegetariër staan allerlei recepten uit de boeken, zie de link voor een lijstje met voorbeeldrecepten uit De Dunne Vegetariër. Er staan 57 recepten uit het boek online, dat moet toch een aardige indruk geven van het boek.

Toegevoegd na 3 minuten:
Van een deel van de recepten staat het héle recept online, van sommige alleen de ingrediëntenlijst (maar daar moet je, als je geen beginner bent, zelf wel een goede maaltijd van kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1, precies wat ik zocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Dankzij je link heb ik het boek "de dikke vegetarier" gekocht. Ik ben er nu al helemaal enthousiast over. En voorlopig nog jarenlang zoet met kokkerellen om 'alles' te proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk :)
Heb je er al uit gekookt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Ik had trek in worteltjes (vanuit mijn andere vraag) en heb via het boek er zo een recept voor uitgehaald. En nu net een groentewok gemaakt, waarbij ik zelf heb gevarieerd met de groenten, noedels en (uit mezelf dan) gemarineerde kipreepjes.
Maar de basis van de wok uit het boek gehaald en het was voor mij voor het eerst dat ik wok.
Het boek gaf vooral nuttige en praktische tips over wokken met een normale hapjespan en met het mindere vuur wat wij in onze keukens hebben. Ook de simpele toevoegingen waren al perfect voor een echte smaak (knoflook, gember, soyasaus en sesamolie).
Wilde alleen Udon noedels, maar die zijn moeilijk te vinden.
En heerlijk met stokjes opgegeten, zodat ik weer even in China was met een meeneem wokmaaltijd. En zoals alle 'eerste' keren, is er ruimte voor verbetering. Zo kan ik de bosuitjes later doen, het geheel iets korter (dus minder water) of wat grover snijden. voor de knapperigheid. En voor de groentemix hoeft er geen aanpassing: Peen, bosuitjes, Paksoi, Tauge, Bamboostengels.
Voor de paksoi kon ik verder op weer wat info vinden. Echt al een compleet boek en ik begin net:-) Ga nu ook een vraag stellen over gember. Kan dat niet echt lezen in het boek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/smaak-geeft-gember-maaltijd-verschil.220757
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk dat je zo enthousiast erover bent.
Wat gember betreft: heb je nog nooit met gember gekookt of alleen niet met verse?
De smaak van iets beschrijven, is vaak erg moeilijk, ik zou het gewoon maar zelf gaan proeven. Ik vind verse gember wel echt een aanrader, het is zo'n heerlijk spul! Wel met mate gebruiken, het kan vrij scherp zijn. Bij de Jumbo, toko's en misschien ook wel AH kan je stukken gemberwortel kopen, waarvan je een stukje afraspt en door je eten doet. Meebakken is erg lekker, rauw is scherper (ook lekker trouwens, maar ik zou met gebakken beginnen). Ook altijd lekker in combinatie met verse knoflook.

Andere antwoorden (1)

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-dunne-vegetarier/1001004006409043/index.html#product_images

Misschien kan je hier iets mee, je kunt het boek inkijken zodat je een indruk krijgt.