voor een vrijgezellenfeest maken we zelf de hapjes. Maar een zitten een paar vegetariers bij. wat voor hapje kan ik het best maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een tortilla (je kan die kant en klaar kopen) in de pan of in de oven warmmaken en in stukjes snijden. Toegevoegd na 5 dagen: Gazpacho in kleine glaasjes Notenpaté (zo van die stevige) en dan in plakjes snijden In de natuurwinkel vind je vaak vegetarische bitterballen of nuggets of iets dergelijks Vegetarische sushi (er bestaat tegenwoordig ook nepvis)

Geroosterd stukje stokbrood, beleggen met tomaat, mozzarella en een vers blaadje basilicum. Toegevoegd na 39 seconden: Klein beetje olijfolie eroverheen voor de smeuigheid.

Kleine sandwiches... Koekjes... Stukken fruit met misschien een suikerlaagje... Olijfhapjes....

Lekkere cakejes!!! Toegevoegd na 57 seconden: Muffins, fruitkebab. Ik laat er later nog meer weten Toegevoegd na 6 minuten: Kaassouffles, kaasblokjes Toegevoegd na 17 minuten: Nacho's Toegevoegd na 41 minuten: Hamburgers

Groentenburgers, fruit, sandwiches, Andijviestampot, vishapjes (sushi), rijstballen. er is zo veel Toegevoegd na 44 seconden: pannenkoeken kan ook altijd nog heb ik ook gedaan

Mijn favo vega snack is Onde Onde

Bronnen:
http://www.balpoint.nl/index.php?option=co...

Dadels vullen met monchou, makkelijk en erg lekker.

vegetarische Loempia's kun je maken.. İs makkelijk voor te bereiden.

Bladerdeeg met kaas/appel erin, in de oven en klaar.

Cherrytomaatjes halveren en een groene olijf erin drukken. Een quiche of preitaart bakken en in stukken verdelen. Kan ook met een kaastaart of een pizza margherita.

bestrijk lapjes bladerdeeg met een flinke laag pesto. strooi geraspte kaas er over. rol ze op en even in de oven gaar bakken. is erg lekker!

RaminL Hamburgers? Dat is niks voor vegetariërs. Vlees zit er dus in. ;dd Logisch. Miss is dit iets;"Stokbroodje met Camembert.""Stokbroodje met Brie." Zoiets?

rijg aardbeien, meloen, appel, peer,kers, druif en bijvoorbeeld perzik aan een sateprikker. Blokje kaas, schijfje augurk en zilveruitje aan een coctailprikker smaakt ook prima.

als ze wel vis eten kun je eindeloos variëren met toast of stokbrood, met diverse vis (uit blik) b.v.. of diverse kazen. Paprika, tomaatjes, komkommer etc. met eventueel een dipsausje. Gevulde eieren, gevulde tomaatjes. stokbroodje met kruidenboter is ook erg lekker. Kijk maar!

zelf loempia maken? Nodig: loempiavellen (toko) en diverse groenten en kruiden (als vulling). Of makkelijker: VEGETARISCHE loempia met groenten kopen en opwarmen (20 minuten bij 250 graden) in de oven. VEGETARISCHE loempia (Moira), bij AH. Extra: loempiasaus erbij.

Je kunt in het bos mooie houtjes zoeken, geef iedereen een mesje om de bast te verwijderen. eet smakelijk;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100