Een tortilla (je kan die kant en klaar kopen) in de pan of in de oven warmmaken en in stukjes snijden.

Toegevoegd na 5 dagen:
Gazpacho in kleine glaasjes
Notenpaté (zo van die stevige) en dan in plakjes snijden
In de natuurwinkel vind je vaak vegetarische bitterballen of nuggets of iets dergelijks
Vegetarische sushi (er bestaat tegenwoordig ook nepvis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geroosterd stukje stokbrood, beleggen met tomaat, mozzarella en een vers blaadje basilicum.

Toegevoegd na 39 seconden:
Klein beetje olijfolie eroverheen voor de smeuigheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, sommige vegetariers eten helemaal niks van dode dieren (en dan bedoel ik niet veganisten). in de meeste kazen zit 'stremsel' ... ik weet niet of ze daar moeilijk over doen.
Kleine sandwiches...
Koekjes...
Stukken fruit met misschien een suikerlaagje...
Olijfhapjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekkere cakejes!!!

Toegevoegd na 57 seconden:
Muffins, fruitkebab.
Ik laat er later nog meer weten

Toegevoegd na 6 minuten:
Kaassouffles, kaasblokjes

Toegevoegd na 17 minuten:
Nacho's

Toegevoegd na 41 minuten:
Hamburgers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muffins, fruitkebab.
Ik laat er later nog meer weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fruitkebab fruit bak/frituur/kook je tog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hamburgers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vegetarische "hamburgers" bedoel je dan neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, vegetarische hamburgers.
Groentenburgers, fruit, sandwiches, Andijviestampot, vishapjes (sushi), rijstballen. er is zo veel

Toegevoegd na 44 seconden:
pannenkoeken kan ook altijd nog heb ik ook gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja! pannekoeken of poffertjes, altijd lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vishapjes? Ze zijn vegatariers..
Mijn favo vega snack is Onde Onde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dadels vullen met monchou, makkelijk en erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vegetarische Loempia's kun je maken.. İs makkelijk voor te bereiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bladerdeeg met kaas/appel erin, in de oven en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cherrytomaatjes halveren en een groene olijf erin drukken. Een quiche of preitaart bakken en in stukken verdelen. Kan ook met een kaastaart of een pizza margherita.
12 jaar geleden
bestrijk lapjes bladerdeeg met een flinke laag pesto.
strooi geraspte kaas er over.
rol ze op en even in de oven gaar bakken.
is erg lekker!
12 jaar geleden
RaminL
Hamburgers? Dat is niks voor vegetariërs. Vlees zit er dus in. ;dd Logisch. Miss is dit iets;"Stokbroodje met Camembert.""Stokbroodje met Brie." Zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan ook vega hamburgers
rijg aardbeien, meloen, appel, peer,kers, druif en bijvoorbeeld perzik aan een sateprikker.
Blokje kaas, schijfje augurk en zilveruitje aan een coctailprikker smaakt ook prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze wel vis eten kun je eindeloos variëren met toast of stokbrood, met diverse vis (uit blik) b.v.. of diverse kazen. Paprika, tomaatjes, komkommer etc. met eventueel een dipsausje. Gevulde eieren, gevulde tomaatjes. stokbroodje met kruidenboter is ook erg lekker. Kijk maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf loempia maken?
Nodig: loempiavellen (toko) en diverse groenten en kruiden (als vulling).

Of makkelijker: VEGETARISCHE loempia met groenten kopen en opwarmen (20 minuten bij 250 graden) in de oven.
VEGETARISCHE loempia (Moira), bij AH. Extra: loempiasaus erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in het bos mooie houtjes zoeken,
geef iedereen een mesje om de bast te verwijderen.

eet smakelijk;-)