Wanneer is de nieuwe vleesvervanger Beeter in de supermarkten verkrijgbaar?

Ik wil in 2011 minder vlees eten en heb gehoord over de nieuwe vleesvervanger Beeter, die erg lekker schijnt te zijn. Maar in 2010 was die nog niet te koop bij de supermarkten. Wanneer gaan supermarkten deze nieuwe vleesvervanger verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Er is (nog) geen informatie over het algemeen te koop komen van Beeter. Maar je hebt in de supermarkten al de beschikking over Quorn, Alpro Soya, Tivall, en Valess. Dus al aardig wat keuze in vleesvervangers. Persoonlijk vind ik de Quornproducten erg lekker en kan die dus aanbevelen!
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is al te koop bij de vegetarische slager.

Toegevoegd na 59 seconden:
wanneer de bekende (grote) supermarkten het over gaan nemen, is niet duidelijk. Ze zullen wel eerst afwachten of er werkelijk een markt is voor een groot publiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om vlees te "vervangen" heb je helemaal geen dure vleesvervangers nodig. Gewoon afwisselend en volwaardig eten is voldoende.
Koop een goed vegetarisch kookboek. De Dunne of Dikke Vegetariër, maar er zijn er nog veel meer kookboeken.