is kfc halal???

Graag een bewijs tonen dus niet alleen meningen a.u.b.
Mijn vragen:
* hebben ze een halal certificaat
zoja:
*zijn alle vestigingen halal

*wat op het kfc menu is halal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Ik denk het niet want dat zou toch wel anders op hun website vermeld staan... Ik neem aan dat je daar als eerste hebt gekeken natuurlijk en vervolgens google hebt geraadpleegd? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deels wel; Complete lijst met vestigingen op de url:

Our Halal Trial
You are here:

* home
* About KFC
* Our Halal Trial

At KFC we listen to our customers to help us to evolve our menu and the choices we offer. For some time, we have received requests to provide Halal food in parts of the UK and as a result of this, we are running a Halal trial within communities where we anticipate a strong demand for Halal products.

We launched the trial in the following stores:

Toegevoegd na 3 minuten:
In Nederland is KFC [nog] niet betrouwbaar halal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, als ik dit zo lees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij geven zelf aan,dat het nog slechts om een proef gaat. En dan ook nog met name in het verenigd koninkrijk. Ik zou er van uitgaan,dat vooral hier in Nederland, het niet halal is.