Dat weet je niet,althans ik heb het nog op geen enkele menukaart zien staan. Als je het vraagt, zullen ze vast zeggen,dat hun vis duurzaam of gevangen, of gekweekt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zover ik weet, heb je daar geen lijst van.
je kan ze bellen en ernaar vragen, en dan maar vertrouwen hebben in het antwoord.
hoe meer mensen bellen met dit soort vragen, hoe beter!
13 jaar geleden
Een restaurant zal het een goede reclame voor zichzelf vinden, dus ze zullen het vermelden op de menukaart zelf, op hun Internetsite, en misschien ook nog wel op de voordeur.