Is donderdag een mindere drukke dag om uit te gaan vergeleken met zaterdag?

Met uitgaan bedoel ik naar de kroeg. Zaterdag raken de kroegen voornamelijk in grote steden stampvol dat je nergens kunt staan. Hoe is dat op donderdag. Zijn de kroegen dan iets rustiger omdat de meeste vrijdag nog verplichtingen hebben?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.9K
LeonardN
4 jaar geleden
Mijn gok zou zijn:
Ja, behalve voor studentensteden, waar het op donderdag juist drukker kan zijn in bepaalde kroegen.

Antwoorden (1)

ja want zaterdag is iedereen vrij en moeten ze niet naar school