De betaalterminal op restaurant werkt niet. Ben ik verplicht cash te halen?

Moet ik in afwacting iets als borg geven? Wat zijn mijn rechten en plichten als consument?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
ronron1212
9 jaar geleden
Gewoon cash betalen je hebt iets genoten en dan moet je betalen.

Antwoorden (2)

Je bent verplicht te betalen met een wettig betaalmiddel. Betaalautomaten vallen daar niet onder dus cash is inderdaad 1 van de weinige oplssingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat ben je niet verplicht.
De niet werkende terminal is hun probleem, niet van jou.

Als je niet cash wil betalen of indien je niet genoeg cash bij je hebt dan kun je je NAW gegevens achterlaten, en kunnen ze de rekening opsturen. Die je vervolgens via je bank betaalt.
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
een bedrijf is niet verplicht om digitaal een betaling te accepteren. Dus graag een link van je bewering.
Edraket
9 jaar geleden
Als ze de betaling niet accepteren, dan komen ze het geld maar halen.
Ze hebben geluk als ik thuis ben.