Eten kan verslavend werken, bij lekker eten worden hormonen aangemaakt waarbij je je tevreden bij voelt. De lekkere honger is daarom ook geen honger, maar eerder een verlangen naar dat tevreden gevoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft het zelf al aan: je hebt altijd lekkere trek en als je daaraan toegeeft, is de behoefte om gezond te eten nauwelijks of niet aanwezig. Je zult jezelf dus moeten aanpakken om bewuster te gaan eten. Er zijn vast wel groentes en/of vlees/vis die je lekker vindt, koop die dan ook en maak ze klaar. Het is gewenning om zowel gezond als ongezond te eten en alleen jij kan die negatieve spiraal doorbreken. Probeer het maar, je zal je veel fitter voelen en ook komt het je lijn ten goede :-). Ik wens je veel doorzettingsvermogen.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Balen, want je kan ZOVEEL lekkere dingen maken van groente!

Ik heb juist het tegenovergestelde!
Ik ben JUIST gek op groente!