Dat kan je ook bij Albert Heijn overkomen, en heeft dus niets met de landen te maken waar het geproduceerd wordt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist dat klopt.1
Zeker, dat is een taak van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA). Deze organisatie voert controles uit op alle levensmiddelen die Nederland binnenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal gewoon te lang in de winkel hebben gelegen en ze krijgen dezelfde controles als de "nederlandse winkels".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voedsel wat uit Marokko en Turkije komt word gecontroleerd door de Vwa, ik denk dat het verstandig is als je in een Marokaanse of Turkse winkel etenswaren koopt goed naar tht datum kijkt, als je etenswaren in een supermarkt koopt is het ook verstandig om naar de tht datum te kijken voordat je iets koopt.

tht = ten minste houdbaar tot .......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je zelf eerst even kijken naar de houdbaarheidsdatum op de verpakking...en wnneer je ziet dat iets over datum is dit aangeven aan het winkelpersoneel, zij nemen het product dan meteen uit de schappen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkel is zelf verantwoordelijk en moet op de uiterste verkoop datum letten.
Zonder het over de datum te hebben wordt er op alle voedsel- en drankproducten gelet die elders vandaan komen.