Jansje, aan de grote houtstraat zit een winkel met daar achterin een cafe. In dit cafe werken allemaal gehandicapte mensen, erg leuk om hier wat te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Juffrouw zonder zorgen is een gezellige gelegenheid.
13 jaar geleden
Bij mijn zwager...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bagels & Beans is heel erg leuk, en zit ook in Haarlem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ B&B heeft erg lekkere broodjes, sapjes en koffie. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel (althans, wat ik weet van B&B in Arnhem en Rotterdam).