Weet iemand een goed restaurant in Londen?

Ik ga naar Londen en wil even goed uit eten gaan. Het mag gerust wat kosten want we willen ons even goed gaan trakteren. Iemand leuke suggesties? En zoja, moet ik nu al vanuit hier gaan reserveren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het restaurant van de beroemde chef-kok Gordon Ramsay opende een restaurant, zijn eerste op eigen kracht, in 1998. Het concept was om heerlijke maar eenvoudige gerechten te serveren in een intieme omgeving. Sindsdien heeft hij daarmee drie Michelin-sterren verdiend.

Hier kan je zo lekker eten. Het adres is:
68-69 Royal Hospital Road
Chelsea
London
44 (0)20 7352 4441

Ik zou wel nu alvast gaan bellen dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb besloten voor deze te gaan, dank je. Ben heel erg benieuwd :)

Andere antwoorden (1)

Het Langtry’s restaurant is gelegen in Knightsbridge, Londen en is een restaurant dat bol staat van de geschiedenis. Ook dit restaurant is onderdeel van een hotel, namelijk het Cadogan Hotel. Het restaurant heeft een warme en intieme omgeving met heerlijk maar fantasierijke voedsel. Het restaurant is genoemd naar de beroemde actrice Lillie Langtry maakte eens deel uit van haar huis. Dit restaurant combineert een ontspannen, intrigerende sfeer met heerlijk modern en creatief voedsel......

Kortom, da's puur genieten!