Waar vind ik een restaurant met insecten op de menukaart?

Als verrassing voor mijn vriend ben ik op zoek naar een restaurant met een gewaagd menu. Insecten leken mij een ideale optie. Echter is het mij niet gelukt om een plek te vinden waar ze dit daadwerkelijk serveren. De eetgelegenheden, die insecten op de menukaart hadden, zijn gesloten, overgenomen of hebben het menu veranderd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Hier een lijst van Nederlandse restaurants waar ze insecten serveren. Met internetadres:

insecten-restaurant-specktakelRestaurant Specktakel
Spekstraat 4
2011 HM Haarlem
T: 023 – 532 3841
www.specktakel.nl

Insecten-restaurant-winckeltjeWinckeltje Delicatessen & Catering
Voorstraat 136
1931 AP Egmond aan Zee
T: 072-5062565
www.winckeltje.nl

Insecten-restaurant-t-wasven
Celebeslaan 30
5641 AG Eindhoven
T: 040 – 78 70 707
www.wasven.nl/gasterij/

Insecten-restaurant-Tante-TruusLunchroom Tante Truus
Marktmeesterstraat 141-143
1315 GD Almere
T: 036 – 533 05 33
www.tantetruusalmere.nl

Peek & van Beurden Delicatessen
Nachtegaalstraat 56
3581 AL Utrecht
T: 030-2332155
www.peekenvanbeurden.nl

Wereldzaak
Cateringbedrijf
Gastakker 8
4817 XC Breda
T: 076 – 587 9207

Insectable
Abdis Odastraat 2
6041 VH Roermond
The Netherlands
T: +31(0)6 – 106 335 09
www.insectable.nl

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik weet eerlijk gezegd niet welke er hiervan alweer gesloten zijn.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geloof dat hiervan alleen Tante Truus nog insecten op de menukaart heeft staan. Maar die had ik nog niet zelf gevonden. Heel erg bedankt!