is er mac donalds op 1e kerstdag open?

zo ja, welke?het liefst omgeving amsterdam...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote plannen voor het kerstdiner ?? Dat wordt een ware culinaire ervaring ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat toch niet echt naar Macdonalds vandaag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk toch een heleboel mensen wel, Jol ; er zijn tenslotte niet voor niets zoveel restaurants gewoon open....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik er werkte, verbaasde me hoeveel gezinnen bij de mac gingen eten met kerst.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn ook mensen die door moeten werken en trek hebben in een snelle warme hap...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn ook mensen die door moeten werken en trek hebben in een snelle warme hap...

Het beste antwoord

Of Amsterdam Noord, langs de A10 tussen de coentunnel en de zeeburgertunnel.
Ook de C1000 op het buikslotermeerplein is vandaag gewoon open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top

Andere antwoorden (4)

In Amsterdam en omgeving zijn (uiteraard) meerdere vestigingen. Ze hebben niet allemaal een eigen website, maar de meeste restaurants en zeker de grotere zijn op eerste kerstdag gewoon van een uur of 11 's morgens tot vanavond 22.00 uur geopend.
Eet smakelijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders schiphol Noord met uitzicht op startende vliegtuigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaah tot 1uur s,avonds volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker de helft van de McDonald's vestigingen is op eerste kerstdag gesloten, als enige dag van het jaar.