Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat krijg ik voor ontbijt?

In een B&B kan ik kiezen tussen een ontbijtje van €10.00 p.p. per dag of van € 5.00 p.p.p.d.
Wat kan ik dan verwachten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is een B&B in Nederland

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het even bij het betreffende B&B navragen. Dat kan nogal verschillen per land/plaats/B&B...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

VOOR 10 EURO KAN JE VERWACHTEN DAT ER VERSCHILLENDE BROODSOORTEN ZIJN MET WAT ZOET EN HARTIG BELEG KOFFIE EN THEE EN JUS ORANGE EN WELLICHT OOK JOGHURT MET MUESLIE EN EVNTUEEL NOG WAT FRUIT

VOOR 5 EURO ZAL HET ALLEEN BROOD ZIJN MET WAT BELEG EN KOFFIE EN THEE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even je capslock uitzetten. Zo kom je erg schreeuwerig over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps.....kan het ook in kleinere letters?

Andere antwoorden (4)

Door ons natuurlijk erg moeilijk te beantwoorden. het beste kunt u rechtstreeks informeren bij de betreffende B&B.

Als het om een echt B&B gaat, in the Uk, dan kan het verschil zitten in een Engels ontbijt, of continentaal.

Engels ontbijt is uitgebreider zoals u vast weet en meestal duurder dan het continentale ontbijt. Continentale ontbijt stelt meestal niet zo veel voor in Engeland en omgeving. Broodje, eitje en marmelade. Daarnaast thee of koffie.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
voor 10 euro zit er vaak een eitje bij sinaasappel sap vers geperst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast het eitje, zoet en hartig beleg, en meerdere broodsoorten heb je ook kans op een tweede kopje koffie of een glas melk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je bij B&B van 10 er extra's bijzit en je zoveel kan eten als je wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding