zijn er zondag ook viskramen open in middelburg/vlissingen?

Het is een christelijke provincie, maar ook toeristisch. Dus?

Toegevoegd na 42 seconden:
Rijdende viskramen mogen ook...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

nee zover ik weet zijn ze gesloten tenzij er iets speciaals te doen is zoals konininnendag of dat er kermis is maar er zijn wel leuke cafetaria.s dit zijn zo beetje de openings tijden in middelburg. De wekelijkse koopavond is op donderdag tot 21 uur. Iedere eerste zondag van de maand is het koopzondag; een groot aantal winkels is dan geopend van 13-17 uur. Donderdag is de marktdag.en daar verkopen ze ook gebakken vis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Koninginnedag zal nooit op zondag worden gevierd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee maar dan zijn de meeste winkels gesloten en worden er rommelmarkten gehouden en er treden dan ook bands op dus veel volk op de been
wel in yerseke,daar staat een hele grote.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat denk je van vis-afhaalrestaurant "De Hollandse Nieuwe", Van Hoorn van Burghstraat 14, 4381 SV Vlissingen.

De koopzondagen in Vlissingen zijn op elke laatste zondag van de maand van 13.00 tot 17.00.
De koopzondag in Middelburg is in principe is het iedere eerste zondag van de maand koopzondag. De winkels zijn dan open van 13.00 tot 17.00.