Snackplaza Willem de Boer in Urk. Zie link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens frietopia Mini-Resto 't Spaontje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snack-plaza Willem de Boer uit Urk is de beste cafetaria van het land. De cafetaria staat met een reuzensprong op nummer één in de nieuwe Cafetaria Top 100 van Snackkoerier. Vorig jaar stond de Urkse eetwinkel nog op plaats 24.

De Cafetaria Top 100 wordt jaarlijks door Snackkoerier samengesteld op basis van anonieme bezoeken van de vakjury. De laatste drie winnaars zijn Eetplezier De Bestse Snackbar in Best (2007), Verhage Fastfood Kort Ambacht in Zwijndrecht (2006) en Kwalitaria De Bik Bar in Emmen (2005).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Vlaamse Friethuis in de Amsterdamse Voetboogsteeg natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bram Ladage in Rotterdam (diverse locaties)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar waar jij de friet (snacks) het lekkertste vind. Zoals bekend is smaken verschillen, staar je dus niet blind op een samengestelde lijst met de zogenaamde nr. 1!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smaak kunnen we uiteraard niet over twisten over kwaliteit, of in ieder geval parameters daarvan, wel.

Zoals: versheid, van echte aardappels, frituurolie of vet, gebruikte kruiden.

Dan kan er bij mij maar een bovenaan staan, en dat is de bram ladage.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snackbar Danny, Kennemerstraatweg t.o. Heilooerdijk in Alkmaar. Al jarenlang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog een stem voor Ladage. Echte, verse friet gebakken in schone olie.

Zo zou het overal moeten zijn, maar het is steeds zeldzamer, met als triest dieptepunt de door sommige frietzaken als 'extra luxe' aangeprezen prefab, van een aangemaakt zetmeelpapje gebrouwen 'rasfriet'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn eigen friteuse!! :-))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snackbar twiligt in zeewolde!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste frites maak je zelf. Maar als je dan toch een naam wilt: Sinke Snacks te Gouwe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind Ping op het Erasmus plein in Breda de beste frietjes bakken!