Is er ergens een overzicht van de niet goedgekeurde restaurants door de smaakpolitie (Rob Geus)?

Dus restaurants waar hij geweest is om te keuren en die niet door de test heen kwamen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op onderstaande link vindt je de "goedgekeurde" restaurants.
Blijven de ongenoemden als niet goedgekeurden over.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan me niet echt vinden in zijn werkwijze. De Vwa kijkt naar het eindproduct en beoordeeld daar op. Daarnaast geven ze teps over wat je beter kan doen, Rob rekent ze daar op af... Dat er wat rotzooi in een hoekje ligt hoeft niet meteen te betekenen dat het eindproduct niet adequaat is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat ze dat niet mogen publiceren omdat die restaurants dan failliet gaan.