mag je als je net een beugel hebt cornetto eten?

ik heb net een beugel gekregen en het is mooi weer mag ik dan cornetto eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ja hoor, waarschijnlijk heeft de orthodontist gezegd dat je beter kunt uitkijken met kleverige drop, toffees en stokbrood. Verder hangt het een beetje van jezelf af; doet de beugel nog zeer? Dan meer zachte dingen. Maar in principe kun je bijna alles eten (ik heb jarenlang letterlijk alles gegeten met allerlei soorten beugels en nergens last van gehad)

Toegevoegd na 31 seconden:
O en uitkijken met frisdrank, waarom weet ik nog steeds niet....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het mag wel, maar die nootjes gaan overal tussen zitten, dat voelt niet prettig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat mag zeker moet je wel even zoon borsteltje erna langsheen halen dan gaan de nootjes werg

of de nootjes er eerst afhalen.

x